aktietorget.blogg.se

Raketen har bara börjat gå!

Publicerad 2013-09-24 17:50:00 i Allmänt, Nyheter,


                                                           Secure Mobile Authentication
Då var det dags. Tänke uppdaterat igår när den låg på 2.6 men eftersom den redan börjat gå från 2.2 så visste ju alla om det. Detta är en mycket köpvärd aktie och sanna mina ord.

Imorgon kommer en uppdatering också för Precise Biometrics(PREC)..

Aktien har efter skyhöga ökningar detta året till 5,4 kr gått och fått lite bakslag. Men som de flesta vet. Lite bakslag utan grund kommer också uppgång. Det gick helt enkelt fortare på börsen än vad folk hinner med.

Folk påstår att någon lyckats hacka systemet som PB programmerat vilket kommer lösa sig ganska snart. Ett stort + bara att tillägga är ju att Iphones sålt som smör i solsken! 
Detta gynnar Apple aktien. Jag säger att det kommer gå hand i hand med PB så jag förstår inte varför endel jag har sett är oroliga. 

Jag skulle ge denna aktien en köprekommendation ca 4-6 mån (~5kr)

https://www.avanza.se/aktier/om-aktien.html/216830/precise-biometrics

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela