aktietorget.blogg.se

Det lilla lugna

Publicerad 2013-09-24 18:16:00 i Allmänt,

Jag har skrivit mycket om börsraketer till höger och vänster.
Givetvis kommer jag fortsätta att göra det eftersom det är där dom största pengarna finns just här.
 

 
Starkt tips för alla läsare som kanske vill placera i lite längre tid är fonder.
Healthinvest är en fond som ändan sen start gått spikrakt i taket. Vad man också bör ha i åtanke är att medicin gynnas av dessa investeringar. Det hjälper framgången och välfärden på ett bra sätt.
https://www.avanza.se/fonder/om-fonden.html/159869/healthinvest-value


Vågad investering med hög avkastning. Det ser lite vackligt ut på denna fronten då jag ger den 5/7 
 
En annan som jag också äger vilket jag själv har mycket god erfarenhet av.
Handelsbankens småbolagsfond som följt konjunkturen vilket gett mycket och kommer ge en hel del några år framöver, som det ser ut nu.
https://www.avanza.se/fonder/om-fonden.html/2006/handelsbanken-svenska-smabolag

Tips sätt din pension här och få bra avkastning. Min rating 6/7
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela